Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Graafik: seadus soosib kallimat firmaautot
Riik tegi väikese sammu autode õiglasema maksustamise poole ja kehtestas käibemaksu 1. detsembrist ka firmaautodele. Tuleb aga välja, et uus süsteem soosib kallima firmaauto ostu.
Uus käibemaksu seadus soosib kallimaid autosid. Foto: Scanpix
Firmal on kasulik auto soetada, kui see maksab üle 15 438 euro, sest siis hakkab tulema eraisikuga võrreldes maksukoormuse võit. Tõeliselt korraliku võidu saavad need firmad, kelle auto maksab üle 25 000 euro. Samas väikefirmal, mis rendib Dacia Logani hinnaga alates 7790 eurot, on kasutusrendi maksukoormus koguni 141,15% auto hinnast.
Kliki pildil ja näed graafikut suuremalt. Foto: Margit Toovere, Äripäev
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.